7 клас.
Тема: Води суходолу Євразії.
1.     Опрацювати параграф 52, ст. 211 – 215.
2.     Позначити на к.к. водні об’єкти Євразії : Дунай, Дніпро, Рейн, Волга, Лена, Єнісей, Об, Амур, Хуанхе, Янцзи, Меконг, Інд, Ганг, Тигр, Євфрат, Байкал, Каспійське море, Балхаш, Мертве море, Аральське море.
3.     Зробити письмову характеристику річки на вибір (Амур, Хуанхе, Янцзи, Дніпро,Дунай).
План
1.     Назва.
2.     До якого басейну належить.
3.     Переважаючий напрямок течії.
4.     Особливості будови річкової долини.
5.     Особливості водного режиму.
6.     Живлення.
7.     Господарське використання.
Тема: Природні зони Євразії. Арктичні пустелі. Тундра і лісотундра. Ліси помірного поясу.
1.     Опрацювати  параграф  53 – 54 ст. 216 – 222.
2.     Письмово підготуйте повідомлення  про тваринний світ арктичного, субарктичного та помірного поясів.
3.     Використовуючи матеріал підручника й карти атласу заповніть таблицю:
Назва природної
зони
Географічне положення
Особливості клімату
Грунти
Органічний світ


Тайга



рослини
тварини




Мішані ліси






17.03

Тема: Природні зони субтропічного, тропічного екваторіального поясів. Висотна поясність.
1.     Опрацювати параграф 55-56 ст. 225-232.
2.     Заповніть таблицю:
Назва природної
зони
Географічне положення
Особливості клімату
Грунти
Органічний світ


Савани та рідколісся



рослини
тварини




Вологі екваторіальні ліси






Тропічні пустелі та напівпустелі





Переглянути відео:
https://youtu.be/V97OhtN3MvY
https://youtu.be/VnI71k8acOY
https://youtu.be/yCdRjtIGhAM
https://youtu.be/FS62vjB5aNc
https://youtu.be/33OemAS2vVY
https://youtu.be/k-i5SgOBUYc

20.03

Тема: Вертикальна поясність гір Євразії. Зміни природи материка людиною. Найвідоміші об'єкти, занесені до природної спадщини ЮНЕСКО.
1. Опрацювати параграф 57-58 ст. 233 - 240.
2.Усно опрацюйте питання.
•          Назвіть головні особливості природних зон Євразії.•          Які природні зони Євразії найбільше змінені людиною?•          Чому людина суттєво впливає на природу материка?•          Які приклади наслідків господарської діяльності людини на природу Євразії ви можете навести?•          Наведіть приклади позитивного впливу людини на природу Євразії.•          Наведіть приклади негативного впливу людини на природу материка.•          Які заходи вирішення екологічних проблем вам відомі? 3.  Складіть карту маршруту з позначенням країн, природніх об'єктів та природних комплексів вздовж 50-ої паралелі.4. Перегляньте відео за посиланням:

https://youtu.be/U9lrarQN3KI
https://youtu.be/7gqGj1NHFT8

24.03.

Тема:Населення та держави Євразії1  1. За картами атласу визначте, представники яких рас проживають на території Євразії, райони їхнього поширення.    2.  Розгляньте політичну карту Євразії та назвіть найбільші за площею сучасні держави.    3.  У яких частинах світу вони розташовані?    4.  Позначте на контурній карті найбільші за площею й кількістю населення держави Євразії та їхні столиці     5. Перегляньте відео: https://youtu.be/glxi-ehyiT4https://youtu.be/c7lu9KkAT3Q


8 клас
Тема: Використання природно -ресурсного потенціалу України.
1.     Опрацювати параграф 52, ст.214 – 218
2.     Письмово дайте відповідь на питання № 3, ст. 218.
Тема: Раціональне використання природних ресурсів та охорона довкілля.
1.     Опрацювати параграф 53, ст.219-222.
2.     Переглянути відеофільм "Використання природно – ресурсного потенціалу України.
Тема: Природно – заповідний фонд України.
1.     Опрацювати параграф 51, ст.210 – 214.
2.     На к.к. позначити об’єкти природно- заповідного фонду України.
3.     Письмово заповнити таблицю на ст.223, завд. 1.
Тема: Кількість населення в світі та Україні.
1.     Опрацювати параграф 54, ст.229-233.
За допомогою атласу визначити найбільші міста за кількістю населення і записати в зошиті

Тема. Ландшафти України. Природокористування. Контрольний тест.


Питання для перевірки знань та вмінь учнів з теми "Ландшафти України" та "Природокористування". 

І рівень
1.       Ландшафт, утворений внаслідок діяльності людини
А) природний;  б) антропогенний: в) міський;  б) сільський.
2.       В Україні найбільшою за площею є природна зона:
А) степу;  б) лісостепу;  в) мішаних лісів;  г) широколистих лісів.
3.        У передгірному поясі, який піднявся до 400 – 600 метрів, ростуть мішані ліси, що  складаються в основному з:
 А)дуба, граба, ялинка;   б) ялиці та ялини;   в) бука і ялини.
4.       Систему стеження і контролю за станом  довкілля, який здійснюється з метою прогнозування  подальших  змін:
А) національною  екологічною  мережею;  б) меліорацією;  в) моніторингом.
5.       Найбільший острів  нашої країни є:
А) Зміїний;   б) Джарилгач;    в) Тарханкуцький;    г) Довгий
6.       Згладжені  вершини Карпат називають:
А) яйлами;  б) полонинами;  в) вулканами;  г) куести.
ІІ рівень
7.       Дайте визначення поняття.
Сталий розвиток -
        8.  Виберіть  з переліку  природні  території  Карпат:
              А) Мис Мартьян;    б) Синевир;     в) Карадаг;    г)  Горгани;    д) Сколівські Бескиди;                   е) Асканія – Нова.
         9.   Визначте, до яких морів належать такі географічні об’єкти: Утлюцький лиман; острів Тендерівська Коса,  Джарилгацька затока, річка Кальміус, затока Сиваш, Каламітська затока
Чорне море
Азовське море


   ІІІ рівень     
         10. Розташуйте висотні пояси рослинності Українських Карпат у послідовності поширення їх з передгірних територій до вершин найвищої частини гірської країни.
             А) смерековий;    б) дубовий;   в) чагарниково-лучний;  г) лучний.
         11. Встановіть відповідність між біосферними  заповідниками України та їх характерними особливостями.
«Синевир»
Охоплює найвищий у Лісистих Карпатах гірський масив із своєрідним рельєфом та рослинністю
Азово- Сиваський
Заснований у північно-західній частині Волинського Полісся, на вододільних  теренах між Західним Бугом і Припяттю
Карпатський
Охороняються в основному осоково-сфагнові болота, заболочені березові та вільхові ліси, прибережно- водна рослинність.
Шацький
Створений на Закарпатті у верхівях річок Ріки та Тереблі, де абсолютні  висоти сягають 1600 метрів

Охороняється велика кількість  водоплавних птахів, які гніздяться тут або зупиняються для відпочинку під час весняних та осінніх перельотів.
ІV  рівень
   12. В наслідок осушення боліт Полісся значно збільшилися площі сільськогосподарських угідь  в Україні. Чому вчені закликають зберігати болота й пропонують ці території віднести до заповідних.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

7 клас . Найбільші держави Азії.